Чт, 18.04.2024, 13:52
РМО вчителів інформатики Валківського РВО
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Олімпіади [4]
Турніри [8]
Конкурси [0]
Фестивалі [0]
Пошук
Головна » Файли » Заходи » Олімпіади

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2010/2011 навчальному році
[ Викачати з сервера (50.5 Kb) ] 05.11.2010, 16:50

Методичні рекомендації

щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з інформатики

у 2010/2011 навчальному році

 

Старченко Л.М., методист

секції інформатизації та дистанційної освіти

 

Метою проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики є сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до програмування, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному поглибленому вивченні інформатики, виявлення та розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі фаху.

Районна олімпіада з інформатики проводиться в один (практичний) тур, який триває 3 астрономічні години.

На ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2009/2010 н.р. пропонуються окремі завдання для 8-9, 10-11 класів, які охоплюють розділ "Основи алгоритмізації та програмування” державної програми "Інформатика 10-11 класи”.

обов’язковими для участі в олімпіаді є знання з таких тем:

1.     Алгоритми.

2.     Програми.

3.     Мова програмування.

4.     Лінійні програми.

5.     Вказівки повторення й розгалуження.

6.     Табличні величини.

7.     Рядкові величини.

8.     Звернення до алгоритмів і функцій.

 

При програмній реалізації задач заохочується використання знань, здобутих учнями поза шкільною програмою (самостійно, на факультативних заняттях, спецкурсах), а саме:

-        знати засоби програмної обробки файлів;

-        вміти складати програми, які використовують роботу з файлами;

-        вміти організовувати програмну обробку записів;

-        створювати та використовувати для інтерфейсу програми графічні зображення.

 

Питання за умовами задач учні можуть задавати питання членам журі тільки протягом першого часу. Питання повинні задаватися у письмовій формі та передбачати варіанти відповіді «Так» або «Ні». Питання не повинні стосуватися методів розв’язку  задачі (на такі питання журі відповідає «Без коментарів»).


Завдання для кожного класу мають таку структуру:

№ завдання

Рівень складності завдання

Максимальна кількість балів за одне завдання

1.

неускладненого рівня

5

2.

середнього рівня

10

3.

достатнього рівня

15

4.

високого рівня

20

 

Основними результатами роботи учасника має бути:

- алгоритм, що правильно та ефективно розв’язує поставлену задачу;

- програма, що реалізує запропонований алгоритм.

Основним критерієм при перевірці робіт є правильність роботи програми у різноманітних режимах.

 

 

 

Особливості проведення олімпіад

При проведенні олімпіади з інформатики:

·       учасникам не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо);

  • забороняється користуватися під час проведення олімпіади комунікаційними засобами (Інтернет, мобільні телефони і т.д.);

·       роботи виконуються за єдиними завданнями  для всіх учасників по паралелям: 8-9 класи та 10-11 класи;

·       для кожного учасника олімпіади створюється окрема папка, де учень зберігає  всі файли, створені під час розв’язання задач. Файли, які збережені в іншому місті членами журі не розглядається;

·       присудження  місць може проходити як за єдиними критеріями для всіх учнів усіх класів, так і для кожної паралелі, зокрема за рішенням журі.

 

В заявках на ІІІ етап обов’язково вказувати мову програмування та її версію.

 

Звертаємо увагу, що на ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики учням для виконання завдань будуть запропоновані такі інструментальні середовища: Free Pascal 2.x, Borland Delphi 7, Microsoft Visual C++ 6, GNU C++ 4x (Dev C++ 4x) (або  пізніші версії цих продуктів).

 

З повагою,
Л.М.Старченко, методист

секції інформатизації та дистанційної освіти

 

Категорія: Олімпіади | Додав: salal
Переглядів: 869 | Завантажень: 111 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Чи доцільно інформатику та інформаційні технології розділити на окремі предмети?
Всього відповідей: 11
Міні-чат
200
Інформатика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024

Зробити безкоштовний сайт з uCoz