Інформатика 2 клас
Розгалуження на Пайтон Тестування на 8 питань
Блог Табарчук Ірини для вчителів та учнів, яким небайдужа інформатика
Розгалуження на Пайтон Тестування на 8 питань
Алгоритмічні вправи "Секрети салатів"
Алгоритмічна вправа про салат 1
Інформатика 5 клас
Окрім числових типів даних int та float існує текстовий тип даних, де містяться текстові значення - string
Відокремте типи даних - тренувальна вправа
На урок 2 - Перевірка знань з розуміння поняття розгалужння
Інформатика 2 клас
План дій. Послідовність дій.Керування виконавцем. Перші алгоритми. Лабіринт
Інформатика 5 клас
Повторення за допомогою гри kahoot
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1621861
1. Прокоментуйте фрагмент програми. Що з'явиться на екрані при його виконанні? Які зауваження є щодо змінних програми?
с=15
print("Випадає ",с)
2. Прокоментуйте фрагмент програми. Що з'явиться на екрані при його виконанні?
a=int(input('Введіть число a ='))
print("a=",a)
b=float(input('Введіть число b ='))
print("b=",b)
3. Користувач вводить 2 цілих числа a та b. Видати на екран користувачу наступні результати обчислень:
Орнамент — це прикраса, візерунок, побудований на ритмічному чергуванні геометричних елементів або стилізованих рослин і тварин.
Завантаж середовище. Створи код для виконавця, який описує наступні події
1) виконавець англійською мовою «називає» цифри, натиснуті на клавіатурі;
2) виконавець рухається по сцені вліво-вправо, відбиваючись від об’єкта червоного кольору;
3) виконавець змінює свій вигляд, коли натиснута клавіша миші.
Повторення. Інструменти графічного редактора TuxPaint
Практична робота
Створіть презентацію за темою "Типи алгоритмів"
1 слайд - тітульний, містить назву та Прізвищє, Ім'я автора
2 слайд присвячено Лілійним алгоритмам
3 слайд - алгоритми розгалуження
4 слайд - Циклічні алгоритми
Використати власний шаблон
Повторення основних знань на ScratchJr у вигляді вікторини https://kahoot.it/
Тестування зі знання інструментів TuxPaint
Завдання "Дудл"
Розробники Google для своєї пошукової системи створюють зображення, у тому числі й анімовані, які присвячено різним подіям і відомим людям. Ці зображення називають дудл. Досліди, у якому році створено дудл, присвячений 50-річчю програмування для дітей.
Склади алгоритми для виконавця Зайчика.
Вправа 2. Вкажи елементи середовища Скретч
Вправа 3. Дай відповіді на питання, що виїзжають
Практична завлання Створити проєкт "Графічний редактор" на Скретч на 4 кольори
Практична робота
Електронна дошка "Ессе про Еxcel"
Повторення інтерфейс. Вправа 1
Гра про інструменти TuxPaint (пограти дома)
Вправа 2 Алгоритм посадки деревця
Вправа 3 Завдання на алгоритміку
Приклад 1. Вікторина на 5 питань https://scratch.mit.edu/projects/968563196
Приклад 2. Гра "Мінне поле" https://scratch.mit.edu/projects/968564806
Приклад гри "Автоклікер"
Завдання на п'ятницю. Створити проєкт "Графічний редактор" на Скретч на 4 кольори
Створіть таблицю за зразком та у позначених стовпцях створіть відповідні формули
Вправа 2 "Форматування тексту"
Вправа 3 "Форматування чи редагування?"
Повторення первинних знань про алгоритми
Весела вправа про кротів та розгалуження
Повторення "Повне та неповне розгалуження"
Нестандартна ситуація "Уяви, що ти - вчитель інформатики"
Намалювати об'єкт Гриб і скопіювати його двічі. Отримуємо чотири об'єкта: Кіт і три гриба. Створити анімацію, під час якої Кіт рухається зліва на право по 100 кроків. Підходячи до кожного гриба Кіт зупиняється, чекає 5 секунд і збирає гриба (гриба сховати). Далі рухається до слідуючого гриба і дії повторюються на наступному тлі.
• Намалювати об'єкт: бутон — квітку, яка ще не розпустилася.
• Додати цьому об'єкту образи, що зображують стадії розкриття квітки: від бутона до повністю розкритої квітки. Назви образів — слово (за уподобанням учнів) + № стадії розпускання квітки.
• Створити анімацію — розкриття квітки.
• Намалювати об'єкт-сонце.
• Створити анімацію — схід сонця (розпускання квітки відбувається вранці).
• Намалювати об’єкт Годинникова стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів).
• Намалювати об’єкт Хвилинна стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів).
• Намалювати об’єкт Очі. Надати цьому об’єкту ще один образ.
• Провести анімацію послідовно змінюючи образи об’єктів з невеликою затримкою.
Тестування 2 за темою на 2 урок
Вправа 1 "Поняття електронної таблиці"
Вправа 2 "Основні елементи таблиці"
Практична робота. Відтворіть таблицю за зразком