Чт, 21.11.2024, 12:17
РМО вчителів інформатики Валківського РВО
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Головна » 2017 » Квітень » 22 » Рішення 4-го засідання РМО
11:27
Рішення 4-го засідання РМО

21 квітня 2017 року

Планове засідання районного методичного об’єднання
вчителів інформатики Валківського району

Засідання № 4

Рішення РМО

  1. Взяти до відома та як керівництво до дії при плануванні роботи на наступний навчальний рік інформацію:
  2. Взяти до відома звіт керівника команди учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики Валківського району. Продовжити роботу з обдарованими учнями з метою підготовки їх до участі в олімпіаді з інформатики. Використовувати сучасні методи підготовки учнів до олімпіади.
  3. Взяти до відома звіт керівника команди учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Валківського району. Продовжити роботу з обдарованими учнями з метою підготовки їх до участі в олімпіаді з інформаційних технологій. Використовувати сучасні методи підготовки учнів до олімпіади.
  4. Керівнику РМО проаналізувати звіти членів РМО про роботу у 2016-2017 н.р. та на їх основі підготувати звіт роботи РМО за цей період. Прозвітувати на першому засіданні РМО 2017-2018 н.р.
  5. Кожному члену РМО взяти до відома та керівництва до дії у своїй діяльності, як вчителя інформатики, отриману інформацію з майстер-класів вчителів творчої групи (МК1, МК2, МК3). Продовжувати роботу творчої групи, розвивати та розширювати сайт групи з метою подальшого його використання в навчально-виховному процесі.
  6. Залишити на наступний навчальний рік керівництво РМО у попередньому складі: керівник - Сосновцев О.О., заступник – Котелевець Н.А., секретар – Цікало Т.О.
  7. До 15 травня кожному члену РМО створити власний річний план роботи на 2017-2018 н.р. та надати його на погодження керівнику РМО. При складанні індивідуальних планів роботи враховувати інформацію надану методистом РМК Бакшеєвим О.А. (Матеріали 4-го засідання РМО\ 2016-2017-РМО-4-1-О.А.Бакшеєв-Робота РМО за диференційованим підходом та таблиці диференціації вчителів інформатики), нагальні потреби навчально-виховного процесу, власну методичну тему з урахуванням потреби власного професійного росту. При складанні плану враховувати наступні напрямки роботи:
  • Продовження роботи творчої групи по вивченню т а впровадженню сучасних навчальних засобів в навчально-виховний процес.
  • Проводити роботу з обдарованими учнями. Готувати їх до участі в предметних олімпіадах з інформатики та ІКТ.
  • Брати участь в предметних конкурсах з інформатики, таких як «Бобер», інтернет-олімпіадах тощо.
  • Проводити майстер-класи та тренінги з тем, що вважаються традиційно проблемними (програмування, бази даних тощо) та по впровадженню в навчально-виховний процес сучасних засобів навчання.
  • Проводити доповіді на актуальні методичні та предметні теми.
  • Публікувати статті в друкованих виданнях та на електронних ресурсах.
  • Продовжувати наставництво досвідчених педагогів над початківцями.
  • Досвідченим педагогам проводити індивідуальні консультації з методичних та організаційних питань.
  • Проводити заходи з популяризації інформатики, таких як тиждень інформатики, профорієнтаційні заходи тощо.
  • Брати участь у професійних конкурсах.

 

 

Переглядів: 725 | Додав: salal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Чи доцільно інформатику та інформаційні технології розділити на окремі предмети?
Всього відповідей: 11
Міні-чат
200
Інформатика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024

Зробити безкоштовний сайт з uCoz